Hier kun je van alles bespreken of even bijkletsen met elkaar.

Moderator: Angelique

Vakantie

Nieuw berichtdoor diana825 op 22 jul 2010 10:29

Hallo,

Ik heb een vraagje, Wij gaan namelijk op vakantie met kerst.
Hier in de buurt is een opvanggezin waar ik Santino kan brengen, maar nu is
mijn vraag zou ik hem daar kunnen brengen of zou ik hem beter terug brengen naar de
fokker als ik op vakantie ben, een Nadeel is dat de fokker hier 285 km vandaan woont.
De vraag is natuurlijk erg vroeg maar ik dacht als hij naar dat opvanggezin gaat dan laat ik hem nu al
kennis maken met deze mensen nu hij nog pup (17 weken) is.
Bij deze mensen zit hij niet in een kennel en mag hij gewoon in huis zoals dat bij ons ook mag.
Het voordeel van deze mensen is dat het 15km van huis is dan kan ik hem af en toe brengen voor te kijken of
hij zich er ook echt goed voelt.
Heeft iemand ervaring met dit soort opvang gezinnen of hoe doen jullie het als jullie op vakantie gaan?

Groetjes Diana
diana825
Junior Lid
Junior Lid

Re: Vakantie

Nieuw berichtdoor mien op 22 jul 2010 10:52

De ware aard van de mastino is, dat hij het liefst in zijn eigen omgeving is. Hij is nog jong, en als je wat kennis laat maken met dat gezin, dan denk ik dat het wel zal lukken. Ik zou een keertje proberen, hem een nachtje telaten logeren daar, kijken hoe dat gaat. Het is natuurlijk altijd beter dan in een kennel. 8)
Afbeelding

Orthen's Green Donna Ferrari
mien
Veteraan
Veteraan

Re: Vakantie

Nieuw berichtdoor diana825 op 22 jul 2010 11:42

Hoi Mien,

Het is namelijk zo, ik vindt het zo zielig als hij hier in huis alleen moet blijven in de winter en niemand is
hier en af en toe komt iemand hem wat eten en drinken geven.
En wij vakantie vieren, nee dat wil ik echt niet.
Eigenlijk was afgesproken met mijn vriendin dat Santino naar haar zou gaan, dat mag van haar ook maar haar man een beetje maar de kindjes zijn echt bang voor Santino en dan is het echt geen optie voor hem naar daar te laten gaan.
Heb net gebeld naar dat gezin maar toen ze de naam mastino hoorde werden ze volgens mij nerveus en zeiden ze dat ze
geen plek hadden.
Terwijl de mevrouw waar ik het nr van heb gekregen zei tegen mij dat het geen probleem zou zijn ze namen grote honden!
Dus ik zal nog even verder moeten kijken, maar wil hem zeker niet in een kennel !
Bedankt voor de reactie.

Groetjes Diana
diana825
Junior Lid
Junior Lid

Keer terug naar Discussiehoek

• VISITORS

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

Design by Atropa