Hallo mensen.
Wegens omstandigheden, moet mijn moeder haar lieve viervoeter helaas weg doen.
Zelf zit ze momenteel in een scheiding, en is noodgedwongen van een benedenhuis verhuist naar een flat op 10 hoog.
Omdat het huisje waar ze nu woont, nogal klein is, heeft ze deze zeer moeilijke keuze moeten maken.
Het gaat om een zeer lieve Mastino(teefje) wat nu bijna een jaar oud is(07-09-2011).
Ze heeft wel een harde hand nodig, waar mijn moeder mee bezig was, maar dit schiet er nu allemaal bij in, omdat er heel veel geregeld moet worden.
Ze was zindelijk, maar laat nu af en toe wat lopen, waarschijnlijk de stress die ze aanvoelt.
Ze is zeer lief met kinderen(wij hebben zelf 2 jonge kinderen, die geregeld bij haar zijn).
Of ze lang alleen kan zijn, is ons niet bekend, aangezien er bij mijn moeder altijd wel iemand thuis was.
Ook is het onbekend, of ze met andere honden of katten samen kan.
Ze krijgt een eigen bench en eten/waterbak(op poot) mee, en natuurlijk een halsband.
Ook is ze ingeënt en ontwormt.
Het is voor mijn moeder een zeer moeilijk besluit, aangezien ze erg gehecht is aan haar, dus zouden wij wel met regelmaat wat foto's willen ontvangen, zodat zij(en ook wij) weten, dat ze goed terecht is gekomen.
Mijn moeder zou graag 300 euro willen hebben, voor haar.
Dit omdat ze dan zeker weet, dat er geen rare dingen met haar worden gedaan.
En momenteel, kan ze dat geld ook best hard gebruiken, aangezien een scheiding niet in de koude kleren gaat zitten...
Mocht u meer vragen hebben, of interesse hebben, hoor ik het graag.
Ik ben tevens bereikbaar op: devilscoot@hotmail.com
Mvg Ricardo