Hallo,
Via deze weg ben ik opzoek naar een nieuw huisje voor King.
King is een hele lieve kroelkip en soms denkt dat hij een tekkel is en dan bij je op schoot wilt klimmen.
Kinderen zijn voor King ook geen probleem...ze moeten hem natuurlijk wel in zijn waarde laten en niet pijn doen
maar goed dat moet je met geen ene hond doen.
Andere honden heeft King wel een voorkeur...de ene hond vind hij wel leuk en de andere niet
maar je weet nooit van te voren welke wel en welke niet.
King heeft geen stamboom...vandaag op 7 oktober 2010 is King voor de 2de keer geopereerd aan zijn cherry eye
en hij is gecastreerd vandaag.
King heeft wel 1 probleempje en dat is namelijk baknijd...
ik heb verschillende dingen geprobeerd op adviezen van verschillende mensen maar helaas niks helpt
dus hij duld geen andere dieren en/of mensen bij zijn eten.
King komt bij een particulier vandaag uit Tilburg.
Zoals ik eerder zei is King al een keer aan zijn oog geopereerd dat was juli 2010
ook is King met 5 maanden jong bij de dierenarts geweest want hij had een heftige darm infectie en een hersenvlies ontsteking waar hij helemaal boven opgekomen is maar ik wel relevant vind om dit te vermelden.
Ze hebben toen ook zijn buik open gemaakt omdat ze dachten dat hij geperforeerd was wat niet zo bleek te zijn.
Verder is King ook geopeeerd aan zijn voorpoot want hij werd aangevallen door een andere hond die hem zo heftig in zijn poot beet en zijn hele poot opentrok.
Mocht er iemand zijn die intresse heeft in King dan hoor ik het graag.
Het is geen optie om King in een huis te plaatsen waar al een andere reu woont
Voor meer info kunt u mailen.
Groeten Wendy