Hier staan Mastini die opzoek zijn naar een nieuw baasje....

Moderator: Angelique

King

Nieuw berichtdoor King op 07 okt 2010 22:16

Hallo,

Via deze weg ben ik opzoek naar een nieuw huisje voor King.

King is een hele lieve kroelkip en soms denkt dat hij een tekkel is en dan bij je op schoot wilt klimmen.
Kinderen zijn voor King ook geen probleem...ze moeten hem natuurlijk wel in zijn waarde laten en niet pijn doen
maar goed dat moet je met geen ene hond doen.

Andere honden heeft King wel een voorkeur...de ene hond vind hij wel leuk en de andere niet
maar je weet nooit van te voren welke wel en welke niet.

King heeft geen stamboom...vandaag op 7 oktober 2010 is King voor de 2de keer geopereerd aan zijn cherry eye
en hij is gecastreerd vandaag.

King heeft wel 1 probleempje en dat is namelijk baknijd...
ik heb verschillende dingen geprobeerd op adviezen van verschillende mensen maar helaas niks helpt
dus hij duld geen andere dieren en/of mensen bij zijn eten.

King komt bij een particulier vandaag uit Tilburg.

Zoals ik eerder zei is King al een keer aan zijn oog geopereerd dat was juli 2010
ook is King met 5 maanden jong bij de dierenarts geweest want hij had een heftige darm infectie en een hersenvlies ontsteking waar hij helemaal boven opgekomen is maar ik wel relevant vind om dit te vermelden.
Ze hebben toen ook zijn buik open gemaakt omdat ze dachten dat hij geperforeerd was wat niet zo bleek te zijn.

Verder is King ook geopeeerd aan zijn voorpoot want hij werd aangevallen door een andere hond die hem zo heftig in zijn poot beet en zijn hele poot opentrok.

Mocht er iemand zijn die intresse heeft in King dan hoor ik het graag.
Het is geen optie om King in een huis te plaatsen waar al een andere reu woont

Voor meer info kunt u mailen.

Groeten Wendy
Groetjes Wendy en een poot van King
King
Junior Lid
Junior Lid

Re: King

Nieuw berichtdoor pauline op 08 okt 2010 09:06

misschien is het een idee om eens met een gedragstherapeut in zee te gaan ?
het lijkt me niet echt eerlijk om een hond met problemen te gaan herplaatsen maar dat is mijn mening er over.
Look deep into nature and you will understand everything better !
pauline
Veteraan
Veteraan

Nieuw berichtdoor Dennis op 08 okt 2010 17:36

Wat is de reden dat je king weg doet ?nog niet zo kort geleden stelde je hem trots voor en je andere dieren, of word het te druk in huis in januari
Dennis
Super Lid
Super Lid

Nieuw berichtdoor King op 08 okt 2010 21:38

De reden dat King herplaatst word is omdat mijn oudste zoon allergie's blijkt te zijn.
Ik heb helaas me katten al weg moeten doen en 1 hond en voor King zoek ik dus nog een goed en blijvend huisje.

Het is aantoonbaar dat me zoon allergie's is dus het is geen smoesje want ik ben verder gewoon eerlijk over King

Wat ik nog even moet vermelden is dat King nu herstellende is van een operatie hij had een cherry eye en hij is gelijk
gecastreerd en dat is gister 7 oktober 2010 gebeurd.

Het heeft dus niks te maken met of het te druk word in huis want ik ben niet anders gewend dus dit is puur om de gezondheid van me oudste zoon.
En nogmaals dat is aantoonbaar voor de gene die intresse heeft in King zodat er echt gezien kan worden dat het ook daadwerkelijk om die reden gaat.

Als er meer vragen zijn dan hoor ik ze graag
King
Junior Lid
Junior Lid

Nieuw berichtdoor mien op 09 okt 2010 14:31

King schreef:Hallo,

King heeft wel 1 probleempje en dat is namelijk baknijd...
ik heb verschillende dingen geprobeerd op adviezen van verschillende mensen maar helaas niks helpt
dus hij duld geen andere dieren en/of mensen bij zijn eten.

Tip; Misschien hun je eens proberen om eens wat enkelen brokjes in je hand - palm leggen en daar uit je hond laten eten, telkens bij pakken tot hij voldoende gehad heeft,als je dat eng vindt doe dan eerst een handschoen aan als je bang bent dat hij je bijt, en laat hem daar eens uit eten, en niet uit zijn bak. fgvdrtt43
Afbeelding

Orthen's Green Donna Ferrari
mien
Veteraan
Veteraan

Nieuw berichtdoor King op 09 okt 2010 20:16

Hoi Mien,

Dank je wel voor je tip...
Dit heb ik ook geprobeerd bij King maar hij blijft zo "raar" doen

Ik heb ook andere dingen geprobeerd
De ene vertelde me je moet de bak weg halen als hij gromt dus dat gedaan maar dat hielp allemaal niks
het leek er erger van te worden omdat hij zoiets had van ze pikken me eten

De ander zei bij iedere maaltijd neem je een stukje worst en als hij niet gromt dan beloon je hem uitbundig
en geef je hem de worst en als hij wel gromt dan gooi je de worst neer en loop je weg en negeer je hem.

Weer een ander zei hem gewoon met rust laten met eten of gewoon in een apparte ruimte laten eten waar niemand kan komen.

weer iemand anders zei gewoon er steeds naar toe gaan en hem aaien tijdens het eten...

al deze adviezen komen van dierenartsen of de assistenten ervan want heb namelijk meerdere dierenartsen hier over informatie gevraagt.

ik zelf (vrouw) kan wel bij hem in de buurt komen en ik kan hem gewoon aaien mits het over zijn rug is
King
Junior Lid
Junior Lid

Nieuw berichtdoor Diablo_040108 op 12 okt 2010 12:40

Baknijd...

Blijft apart, Diablo heeft er -als hij brokken of een snoepje- totaal geen last van..Zelfs als de kat probeerd mee te eten
laat hij dat toe en loopt soms weg zo van:"Ach, eet jij het maar op" ..Idem als wij zn bak weghalen.

Alleen als er blikvoer in zit! :nwicon17 Dan kan je hem horen grommen en snauwen naar alles en iedereen die probeerd bij zn eten te komen.
Nu vind ik dat geen probleem want voor hem is het een lekkernij..hij krijgt bijna nooit blik en als hij het dan eens krijgt
bewaakt hij het met zijn leven .. Logisch; Als wij iets krijgen wat we heel lekker vinden, bijna nooit krijgen en iemand wil
het afpakken kan die van mij ook een grom en een snauw krijgen :nwicon11

Succes met King.. :nwicon6
Diablo_040108
Lid
Lid

Nieuw berichtdoor King op 12 okt 2010 17:33

Hoi Diablo

Dank je wel voor je reactie...

Ja als King vlees krijgt is het erger dan bij de brokken

Er er toevallig iemand hier die connectie's heeft met mensen die gek zijn op dit ras en ook opzoek zijn naar
een herplaatser ?

Graag hoor ik wat dan...
King
Junior Lid
Junior Lid

Nieuw berichtdoor King op 23 okt 2010 23:56

Ik wilde laten weten dat dit onderwerp gesloten kan worden want King is vandaag herplaatst.
Hij zit bij hele lieve mensen die weten waar ze aan begonnen zijn en heel veel ervaring hebben.

King zit op zijn plek daar !

Bedankt ieder geval dat ik hier gebruik van mocht en kon maken
en succes me het forum

Gr. Wendy
King
Junior Lid
Junior Lid

Nieuw berichtdoor pauline op 25 okt 2010 13:27

King schreef:Ik wilde laten weten dat dit onderwerp gesloten kan worden want King is vandaag herplaatst.
Hij zit bij hele lieve mensen die weten waar ze aan begonnen zijn en heel veel ervaring hebben.

King zit op zijn plek daar !

Bedankt ieder geval dat ik hier gebruik van mocht en kon maken
en succes me het forum

Gr. Wendy

toch maar niet op slot doen , denk ik , nu het dus helemaal niet goed gaat met King ,die bij deze bijzonder ervaren mensen ( met een kind ) zit.
ik ben benieuwd of je je verantwoordelijkheid gaat nemen , en ervoor gaat zorgen dat king niemand meer kwaad zal doen........................
Look deep into nature and you will understand everything better !
pauline
Veteraan
Veteraan

Nieuw berichtdoor Kim B op 25 okt 2010 13:38

Ik ben het helemaal met je eens Pauline. En zeker de nadruk op mensen met 'veel' ervaring. Die zogenaamde ervaring heeft niet opgeleverd dat ze zijn gedrag hebben kunnen lezen?!?!?!?!?! Dus met die ervaring kun je niet veel. Ik hoop ook dat ze niet weg zullen lopen en actie zullen ondernemen.
Het zou ze in ieder geval sieren om een reactie hierop te geven.

groetjes Kim
Kim B
Senior Lid
Senior Lid

Nieuw berichtdoor Kim B op 25 okt 2010 15:26

Hallo allemaal,

Ik ben, naar aanleiding van de reacties, eens wat verder gaan kijken op internet en het blijkt dat Wendy en haar vriend ook een bekende is op het forum van de Bordeaux doggen. Ook hier heeft ze hulp ingeroepen bij het zoeken naar nieuwe baasjes voor weer andere honden. Ook hierop kreeg ze goedbedoelde reacties, waarop niet goed werd gereageerd. Het is een heel verhaal om hier op te schrijven. Mocht je interesse hebben om het verhaal te lezen

http://www.bordeauxdogforum.com/viewtop ... =22&t=4009

Als je dit hebt gelezen snap je de manier van handelen beter. Reageren hierop is als water naar de zee dragen ben ik bang.

Helaas kan iedereen zomaar honden nemen en zo in een kwaad daglicht zetten.

groetjes Kim
Kim B
Senior Lid
Senior Lid

Nieuw berichtdoor Angelique op 25 okt 2010 15:40

deze gaat op slot....
verder kletsen kan hier....:

viewtopic.php?f=20&t=2008&st=0&sk=t&sd=a

( anders zijn er dadelijk 2 topics over 1 onderwerp en is het niet meer te volgen )
gr. liek
Afbeelding
Angelique
Moderator
Moderator

Keer terug naar Nieuw baasje gezocht

• VISITORS

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

Design by Atropa