Hier staan Mastini die opzoek zijn naar een nieuw baasje....

Moderator: Angelique

Bruno zoekt nieuwe baas

Nieuw berichtdoor KYM op 08 aug 2010 16:05

Hallo

Met pijn in mijn hart moet ik noodgedwongen een nieuwe woonplek zoeken voor Bruno. Mijn partner en ik gaan uit elkaar en er is geen mogelijkheid de hond te houden.
Afbeelding

Bruno is een gecastreerde reu van bijna 5 jaar. Hij is raszuiver en heeft een stamboom. Het is een ontzettend lieve hond, kan me geen lievere hond voorstellen en nogmaals ik vind het vreselijk dat hij niet bij me kan blijven.
Hij is erg aanhankelijk, houdt van knuffelen, kan goed met andere dieren. Hij interesseert zich buiten niet echt voor andere honden of katten, hij gaat lekker zijn eigen gang. Hij is eenkennig tegenover vreemde mensen, als hij vriendelijk begroet wordt is het voor hem ook goed. Als mensen bang op hem reageren gaat hij blaffen, maar als iemand zegt: hallo Bruno, wil hij meteen knuffelen. Hij is niet opgegroeid met kinderen en heeft zelf niet door dat hij zo groot is.
Hij kan alleen blijven, hoewel dit in het begin wel moeizaam was, wij hebben zijn vertrouwen moeten winnen dat we echt terugkomen. Op dit moment is hij overdag veel alleen (wel samen met onze 2 andere honden-bordeauxdoggen), dit gaat prima maar ik vind het zielig dat hij zo veel alleen is.

Ik zou graag mensen voor hem vinden met ervaring met dit ras, het liefst met meerdere honden. Maar het belangrijkste dat hij nog een liefdevol, rustig leventje kan hebben. Mochten mensen geïnteresseerd zijn zou ik graag eerst komen kennismaken met hem.

Dus als iemand hier iemand weet voor Bruno, dan kunt u mij mailen, via de mail kan ik ook mijn telefoonnummer geven (dit zet ik liever niet op het forum). Mijn mailadres is: kym@concepts.nl
KYM
Junior Lid
Junior Lid

Re: Bruno zoekt nieuwe baas

Nieuw berichtdoor pauline op 10 aug 2010 09:21

he wat een naar bericht :(
ik hoop dat je een supergoed nieuw baasje voor hem vindt !!!
Look deep into nature and you will understand everything better !
pauline
Veteraan
Veteraan

Nieuw berichtdoor Kim B op 10 aug 2010 11:07

Ik lees in je bericht dat je een nieuwe plek zoekt voor Bruno, maar lees ook dat je meerdere honden hebt. Zoek je voor deze ook een nieuwe plek of alleen voor de mastino??
Kim B
Senior Lid
Senior Lid

Nieuw berichtdoor KYM op 10 aug 2010 12:41

Hallo

Voor de andere honden zoeken we ook een nieuwe baas, maar er zijn een aantal mensen in onze omgeving die we hiervoor hebben benaderd. Zoals het er nu uit ziet gaat dat wel goedkomen. Maar voor Bruno wil ik graag iemand die bekend is met dit ras. Er zijn veel mensen die hem hartstikke lief vinden maar niet een Mastino in huis willen (kwijlen onder andere). Ik wil Bruno niet zomaar naar iemand weg doen, ben zo gek met die hond, heb nog nooit zo een lieve hond meegemaakt en het ergste van het uit elkaar gaan van mijn partner en mij is Bruno. Ik zal er alles voor doen een goede plek voor hem te vinden.

Groetjes Kim
KYM
Junior Lid
Junior Lid

Nieuw berichtdoor diana825 op 11 aug 2010 09:49

He wat erg voor jou en voor Bruno!
hoop dat je snel een lieve nieuwe baas voor hem vindt.

Groetjes Diana
diana825
Junior Lid
Junior Lid

Nieuw berichtdoor KYM op 10 okt 2010 15:58

Bruno heeft een nieuw baasje gevonden en het gaat goed met hem daar!

Het topic an dus worden gesloten.
KYM
Junior Lid
Junior Lid

Nieuw berichtdoor Angelique op 10 okt 2010 16:23

bij deze gesloten......
Afbeelding
Angelique
Moderator
Moderator

Keer terug naar Nieuw baasje gezocht