Met pijn in mijn hart moet ik noodgedwongen een nieuwe woonplek zoeken voor Bruno. Mijn partner en ik gaan uit elkaar en er is geen mogelijkheid de hond te houden.

Bruno is een gecastreerde reu van bijna 5 jaar. Hij is raszuiver en heeft een stamboom. Het is een ontzettend lieve hond, kan me geen lievere hond voorstellen en nogmaals ik vind het vreselijk dat hij niet bij me kan blijven.
Hij is erg aanhankelijk, houdt van knuffelen, kan goed met andere dieren. Hij interesseert zich buiten niet echt voor andere honden of katten, hij gaat lekker zijn eigen gang. Hij is eenkennig tegenover vreemde mensen, als hij vriendelijk begroet wordt is het voor hem ook goed. Als mensen bang op hem reageren gaat hij blaffen, maar als iemand zegt: hallo Bruno, wil hij meteen knuffelen. Hij is niet opgegroeid met kinderen en heeft zelf niet door dat hij zo groot is.
Hij kan alleen blijven, hoewel dit in het begin wel moeizaam was, wij hebben zijn vertrouwen moeten winnen dat we echt terugkomen. Op dit moment is hij overdag veel alleen (wel samen met onze 2 andere honden-bordeauxdoggen), dit gaat prima maar ik vind het zielig dat hij zo veel alleen is.
Ik zou graag mensen voor hem vinden met ervaring met dit ras, het liefst met meerdere honden. Maar het belangrijkste dat hij nog een liefdevol, rustig leventje kan hebben. Mochten mensen geïnteresseerd zijn zou ik graag eerst komen kennismaken met hem.
Dus als iemand hier iemand weet voor Bruno, dan kunt u mij mailen, via de mail kan ik ook mijn telefoonnummer geven (dit zet ik liever niet op het forum). Mijn mailadres is: kym@concepts.nl