Hierin wordt verwacht dat ieder nieuw lid een verhaaltje schrijft over zichzelf en de honden!

Moderator: Angelique

Lid geworden

Nieuw berichtdoor Ewillemstein op 02 dec 2013 12:03

Ik wil me graag even voorstellen. Mijn naam is Ellen,ik ben sinds zaterdag de trotse baas van Amore een blauwgrijze mastino. Ze is 6 weken oud en ik weet dat dit erg jong is om bij de moeder weg te gaan,maar dit kon niet anders vanwege ziekte van de moeder. Ik ben lid geworden omdat ik haar heel goed wil opvoeden om problemen in de toekomst te voorkomen. Ik heb al veel gelezen over het ras maar ik vind veel tegenstrijdige meningen. Daarom lijkt het me het best om in contact te komen met ervaringsdeskundigen. Ik heb mijn hele leven al honden gehad en weet dus al het een en ander maar omdat Amore erg groot gaat worden denk ik dat de opvoeding nog belangrijker is.
Alle tips zijn van harte welkom!
Ewillemstein
Nieuw lid
Nieuw lid

Re: Lid geworden

Nieuw berichtdoor grunn op 07 dec 2013 16:28

Hoi gefeliciteerd met je
mastino het mooiste fijnste ras wat er is!! :) naar tips voor op voeding is als buitenstaander over internet Natuurlijk wel heel moeilijk ik kan bijv niet zien waar jou pup op reageerd dus laat staan tips geven hoe eet op te reageren naar ik kan je wel als tipgeven hou haar onderdanig niet op de bank niet laten schooien altijd naast lopen pas voor je uit een gek doen als jij het zegt als laatste de deur uit niet voor je uit, dat soort dingen houd je hond onderdanig en laat je zien dat jij het voor het kiezen hebt en niet de hond en als je daar COSEQUENT in blijft een blijft i in spelen op je hond behoeftes moet het vast goed komen mvg sefnad
grunn
Junior Lid
Junior Lid

Keer terug naar Stel jezelf voor aan de leden

• VISITORS

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

Design by Atropa