Hierin wordt verwacht dat ieder nieuw lid een verhaaltje schrijft over zichzelf en de honden!

Moderator: Angelique

Ik stel me even voor.

Nieuw berichtdoor tamzie85 op 20 nov 2013 11:05

Hallo Allemaal
Ik ben Tamara en al vanaf me 12e weg van mastino's Een vriendin eerder had een mastino en het was liefde op het eerste gezicht. :nwicon21 nu ik 28 jaar oud ben en een gezin heb ,heb ik eindelijk de man in mijn leven gevonden die deze honden ook super vind! Wij zijn van plan om volgend jaar serieus te gaan kijken naar een pup. En willen we ons graag er nog meer in gaan verdiepen vandaar ben we hier terecht gekomen. Ik vind je begint niet zomaar aan een hond. Er komt een hoop bij kijken. En hoop op deze manier een goede fokker tegen te komen. en nog meer uitleg over deze mooie lieve honden .en een vriend voor het leven te vinden . :nwicon23 :nwicon23
tamzie85
Nieuw lid
Nieuw lid

Re: Ik stel me even voor.

Nieuw berichtdoor baily op 23 nov 2013 16:47

hallo tamara.....

welkom op het forum... :nwicon28
baily
Nieuw lid
Nieuw lid

Re: Ik stel me even voor.

Nieuw berichtdoor keela op 01 jan 2014 15:50

hallo,

Leuk dat e voor een mastino wilt gaan. Op het internet zal je allerlei dingen lezen over mastino's, veel tegenstrijdigheden maar ja in boeken zijn deze niet vermeld. Een mastino opvoeden moet je leren, alleen jijzelf moet de meerdere blijven van hem of haar. Ook bij je standpunt blijven is zeer belangrijk, maar zeer moeilijk als ze je gaan bekijken met hun droevige oogjes.

veel succes
keela
Nieuw lid
Nieuw lid

Keer terug naar Stel jezelf voor aan de leden

• VISITORS

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

Design by Atropa