Hierin wordt verwacht dat ieder nieuw lid een verhaaltje schrijft over zichzelf en de honden!

Moderator: Angelique

hallo

Nieuw berichtdoor keela op 13 maart 2013 23:42

hallo,

wij hebben nu een jaar en half onze eerste mastino, een bruine teef.
Het is een zeer zachtaardige en doet geen vlieg kwaad. het enige wordt ze niet dik al eet ze de hele tijd en heeft ze huidproblemen( ze ruift de hele tijd). ze leeft samen met onze eerste hond een engelse bulldog. ze kunnen ook niet zonder elkaar, zeker als de bull weg is kan het huilopera beginnen.

we zijn nu aan het zien om een reutje bij te kopen, ja we weten da twee mannekes niet samen gaan maar ze zitten niet samen als wij niet thuis zijn.
keela
Nieuw lid
Nieuw lid

Re: hallo

Nieuw berichtdoor *Beau* op 14 maart 2013 11:01

Hallo, ik heb dat met Beau ook gehad, dat ruiven, niet normaal, met hele handen kwam het eraf! Elke avond ging ik hem buiten kammen en na een week kwam er nog steeds elke keer een heel schaap af!!! Ten einde raad heb ik hem dan bij de trimsalon binnengestoken waar ze hem eens goed onder handen namen met nadien een lekker badje -zonder dat mijn afvoer verstopte!- en hij was weer als nieuw!!! Blonk gelijk een spiegel! Ik mocht er daarna wel niet meer aankomen ivm stimuleren van haarvernieuwing... Nadien bevestigd door DA die ook zei dat het héél goed is om dat om de 2 maanden te herhalen, dus begin april gaat ie terug!
*Beau*
Junior Lid
Junior Lid

Nieuw berichtdoor keela op 14 maart 2013 23:55

dat is dan helemaal anders wat onze DA daarover zei, borstelen is goed maar naar zo een salon gaan is niet goed, een mastino mag niet geplukt worden, ze krijgt nu een vitaminenkuur en was haar zelf en borstelen ook
keela
Nieuw lid
Nieuw lid

Nieuw berichtdoor *Beau* op 15 maart 2013 02:14

Ik heb ook niet beweerd dat hij geplukt is geworden...? Ze hebben hem daar ook "gewoon" gekamd, maar dan intensief en professioneel! Ervoor deed ik hem óók zelf in de douche hoor, vind hij keileuk, en gaat lekker zitten erbij! In ieder geval is zijn ruiprobleem nu over terwijl er bij een schraapsel gedacht werd aan demodex...
*Beau*
Junior Lid
Junior Lid

Keer terug naar Stel jezelf voor aan de leden

• VISITORS

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

Design by Atropa