Hierin wordt verwacht dat ieder nieuw lid een verhaaltje schrijft over zichzelf en de honden!

Moderator: Angelique

onze kyara

Nieuw berichtdoor eveline op 25 okt 2012 20:20

:nwicon29 nou inmiddels zijn we in het bezit van een prachtige beige mastino teefje genaamd kyara :nwicon11
we hebben dr nu 2 weken ze is nu 10 weekjes en woog met 9 weken 10 kg
ik ben alleen zoooooooo verschrikkelijk verbaasd over het feit dat ze zo goed als zinderlijk :nwicon8 is ze heeft nog nooit binnen gepoept en in de twee weken tijd maar 2 keer sochtends een plasje binnen gedaan :nwicon25 ik ben helemaal verbaasd maar wel heel blij natuurlijk wat een schat is het echt niet normaal met mijn teacup chihuahua gaat het ook goed alleen als kyara te wild wil spelen hangt ze in dr lip en laat ze niet los en komt ze zo 30 cm van de grond af ik probeer het steeds op de foto te krijgen maar is nogal moeilijk hahaha alleen als ze wat te eten heeft dan mag mijn chi niet in de buurt komen en andersom ook ze heeft alleen sinds gisteren een giga bult in dr oog een cherry eye en daar word ze dinsdag aan geopereerd traanbuis besparend vind het wel eng zo jong al onder het mes maar dr oogje bloeide gisteren en de helft van dr oog is bedekt door die bult echt zielig maar wat zijn ze hard voor zichzelf als mijn chi in dr wang hangt geeft ze ook geen kik maar moet toch echt wel zeer doen lijkt me :nwicon4
komt zo'n cherry eye wel vaker zo jong voor?
nou binnenkort na dr cherry eye zal ik is een mooie foto plaatsen
bedankt voor het lezen !!!!! :nwicon23
eveline
Junior Lid
Junior Lid

Re: onze kyara

Nieuw berichtdoor pauline op 26 okt 2012 10:26

Proficiat met jullie puppie.
ben benieuwd waar ze vandaan komt en natuurlijk ook erg nieuwsgierig naar een foto :nwicon11
Look deep into nature and you will understand everything better !
pauline
Veteraan
Veteraan

Keer terug naar Stel jezelf voor aan de leden

• VISITORS

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

Design by Atropa